DIMASHQU (9)


13 Jun 2009

DIMASHQU (9)

Memandangkan aku akan pergi lama ke luar negara, aku telah melelong barang-barang di rumah seperti meja makan, almari, katil, sofa, mesin basuh dan lain-lain. Aku hanya iklankan dalam webmail USIM, mula-mula ingatkan lelongan barangan tu tiada sambutan, tapi rupa-rupanya ramai yang menghubungi aku untuk membeli barangan tersebut. Maklumlah harga lelong yang memang murah dan alhamdulillah boleh dikatakan hampir ke semua barang telah ditempah oleh staf-staf USIM. Manakala kereta Iswara yang aku guna juga aku jual dan dapatlah sedikit lagi wang tambahan.

Semakin menghampiri bulan Disember, membuatkan aku semakin berdebar-debar kerana berasa teruja dapat pergi ke Syria. Sebagai tanda kesyukuran aku telah mengadakan kenduri doa selamat di rumah mak ayah aku di Penang 2-3 hari selepas hari raya Aidilfitri tahun 2005.


Bila dah masuk bulan Disember, aku mengambil cuti 2 minggu sehinggalah tarikh penerbangan ke Syria pada 15 Disember nanti untuk menghabiskan baki cuti tahunan. Aku juga mengadakan kenduri perpisahan di fakulti Syariah dan Undang-Undang, tempat aku mengajar. Ada perasaan sedih dan gembira, entahlah kenapa?


Bersambung...

Tiada ulasan

Catat Ulasan

ERROR 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage